• 0

Solid Angle Maya To Arnold v1.2.4.3 для Maya 2014-16 Win/Mac/Linux

 
Solid Angle Maya To Arnold v1.2.4.3 для Maya 2014-16 Win/Mac/Linux


Визуализатор Arnold, основанный на расширенной технологии трассировки лучей Monte Carlo ray tracing изначально оптимизирован под потребности полнометражной анимации и создания профессиональных визуальных эффектов. Оригинальная разработка рендера совместно с Sony Pictures Imageworks - теперь как основной рендер, Arnold используется в более чем 300 цифровых студий по всему миру, включая такие как ILM, Framestore, MPC, The Mill и Digic Pictures. Arnold был основным визуализатором спецэффектов в таких фильмах как Monster House и Cloudy with a Chance of Meatballs to Pacific Rim and Gravity. Он доступен как отдельный визуализатор для Linux, Windows и Mac OS X, а так же в качестве плагинов к Maya, Softimage, Houdini и Katana.

Нововведения и улучшения (оригинальное описание):

ArnoldRender is the famous photorealistic rendering system Unbiased Monte Carlo Radiosity currently used by Sony Glassworks Sega Framestore Digital Domain The Mill Psyop Ubisoft Zinkia Kandor 737 shaker among others for advertising animation series and movies like Monsters House Beowulf Alice in Wonderland 2012 o Lluvia de albndigas and more.
HIGHLIGHTED IMPROVEMENTS
Motion blur support for XGen (now included as an extension).
Motion blur support for meshes with changing topology.
Make possible to use the Pref in the MayaProjection? shader
NOTES
There are still some limitations in the maya viewport 2.0 support
Added a global option to disable standin display
INCOMPATIBLE CHANGES
Removed cubic projection map
Removed specular_brdf from standard shader: Since the Cook-Torrance is similar in performance to the Ward-Duer BRDF yet superior in quality due to its reduced edge darkening and higher energy conservation, the specular_brdf parameter has been removed from standard, leaving Cook-Torrance as the default (and only!) BRDF of the standard shader. Therefore, the look of existing standard shader-based materials that use the anisotropic Ward-Duer BRDF might change a little bit for the better. (#4042)
Maya Displacement zero value doesn’t depend on the Scale attribute anymore.

Скачать: (95.5 MB)

Turbobit
Uploaded.net
Hitfile


Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.